سفارش تبلیغ
صبا ویژن


دلتنگی ها

روز گاری در این محیط من نام دیگری داشتم...و دوستان دیگری...شاید هنوز کسی نام خاطرات دانشجویی را بخاطر اورد کاربری که خودش را حذف کرد بخاطر تهمت های تو و امثال تو...انسان های متعصبی که نام دین را خراب کرده اند!!!

گناه من چه بود؟؟؟این که تو جواب سوالم را نمیدانستی!!!

گناه من بود یا تو؟؟؟

نمیخواهم زیر سوال ببرمت انچنان که مرا بردی فقط میخواستم یاداوری کنم من هنوز به جواب نرسیده ام!

چرا بعد شنیدن نام خامنه ای صلوات میفرستی؟حال انکه بعد شنیدن نام دوازده امام اینگونه نیستی؟؟؟

چرا بعد از حضرت محمد چنین رسمی باید از دوازده امام بگذرد و به ایشان نائل شود؟

بیا و این بار بدون تعصب کمی فکر کن و جواب بده!!!

درخت بی برگی روزی بی برگ شد که تو و امثال تو عقایدش را به جرم پرسیدن تنها یک سوال له کردی!

این بار تنها با عقلت جواب بده!

من منتظرت هستم!


نوشته شده در چهارشنبه 92/9/20ساعت 2:38 عصر توسط درخت بی برگ نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ